ALV Herboristengilde 9 maart 2019

Dit jaar houden we onze besloten Algemene Leden Vergadering in Het Groene Huis op het prachtige Landgoed Schothorst in Amersfoort. Het wordt ook nu weer een inspirerende, leerzame en gezellige dag, waarbij volop gelegenheid is om het laatste kruidennieuws met elkaar te delen en terug te blikken op het afgelopen Gildejaar. Een Gildelid zal een toelichting geven op een unieke vorm van samenwerking tussen Gildeleden en overige kruidenliefhebbers in Limburg. Uiteraard eten we weer van een lekker, zelf bereid lunchbuffet, is er de herboristenmarkt en de workshop van Madeleine Kerkhof, tijdens welke we ongetwijfeld weer veel gaan leren en aan verrassende en waardevolle etherische oliën en CO2 extracten mogen ruiken. Kortom, het wordt echt een hele afwisselende dag en natuurlijk maken we tevens een wandeling op het landgoed naar de kruidentuin. Ben je (aspirant-)Gildelid en wil je graag komen? Meld jezelf dan aan op info@herboristengilde.nl. Wij kijken uit naar jouw komst!