Helaas heeft onze huidige ledenadministrateur Joke moeten besluiten haar functie binnenkort beschikbaar te stellen.
De ledenadministratie van het Gilde is op orde en er is geen achterstand.
T.b.v. de ledenadministratie werken we met het gebruiksvriendelijke programma E-boekhouden.
Het werk is niet ingewikkeld of moeilijk, maar vraagt wel om een nauwkeurige werkhouding.
De nieuwe ledenadministrateur wordt volledig ingewerkt door de vertrekkende ledenadministrateur.
Taken
- Het verwerken van aanmeldingen voor het lidmaatschap en het doorvoeren van wijzigingen hierin, inclusief communicatie en informatievoorziening hierover;
- Nauw samenwerken met de penningmeester en secretaris.
Jij
- Je bent nauwkeurig en servicegericht;
- Je bent constructief kritisch en durft je inbreng te geven;
- Je bent een teamspeler.
Inzet
- Zo’n 6-8 uur per maand aan werkzaamheden.
Wat bieden wij?
- Een leuke vrijwilligersfunctie met veel zelfstandigheid;
- Een gezellig en betrokken team (leden, secretariaat &financiën), waar jouw inzet wordt gewaardeerd.
Interesse?
Heb je interesse of wil je meer informatie?
Neem dan contact op met Joke de Pagter (huidige ledenadministrateur) of Miriam van der Elst (penningmeester) via herboristengilde@gmail.com.